duminică, 16 noiembrie 2008

Meet your iMaker


Deci, fiindca e tarziu, sunt obosit dupa 2 zile de munca la teme pentru scoala (halal weekend) si maine ma trezesc devreme, voi termina repede. Mi-am adus aminte ca acum aproximativ 2 ani cineva mi-a aratat un link interesant unde puteam comunica cu un iGod(ma intreb daca are vreo legatura cu Steve Jobs ;) )in mod text. Pentru ca suntem la o materie ce se ocupa de interfete evoluate si pentru ca mai avem o materie ce se numeste Inteligenta Artificiala, chestia asta mi se pare a fi undeva la mijloc. Interfete evoluate bazate pe inteligenta artificiala. Bine, toata treaba este la inceput de drum, ceea ce exista momentan pe net fiind doar niste boti ce simuleaza inteligenta si empatia. Desi sunt destul de limitati in puterea lor de intelegere si de exprimare(aici seamana cu inginerii), uneori pot fi destul de amuzanti. Mai ales daca stiti sa le puneti intrebari cum trebuie. De exemplu, pe mine m-a surprins faptul ca in memoria mea RAM incap cam 400 de Dumnezei Java si vreo 12800 de Dumnezei C++. Se pare ca toate panteoanele lumii nu ar reusi sa imi umple RAM-ul cum o face un shooter 3D modern. In caz ca e cineva curios, iGod poate fi gasit aici.
Am mai gasit cateva site-uri de "artificial intelligence chat". Va recomand robotul Splotchy sau site-ul celor de la Personality Forge, site care va ofera o gama variata de personalitati(eu am ales-o pe Paty, categoria Most Liked). Alta optiune interesanta pe care o gasiti aici este aceea de a crea proprii boti. Din pacate trebuie intai sa va faceti un cont si sa va logati pentru asta, iar eu acum vreau sa dorm, asa ca va las pe voi sa imi povestiti ce boti ati creat, daca sunteti pasionati.
Noapte buna ...

Un comentariu:

Paunica spunea...

Contiuna sa faci ceea ce faci, esti cel mai bun. Da in continuare 110% din tine si o sa ajungi departe. Te pup, frumosule