duminică, 30 noiembrie 2008

Wassup? ... nothin'

Astăzi... sau mai bine zis ieri, că e trecut de 24:00, au fost alegerile care ne-au agasat în ultima lună și pentru care unii dintre noi au stat la cozi imense pentru a lua un bilet acasă, că doar erau moka...
În altă ordine de idei nu am reușit să ajung să votez... Am scăpat de la servici la 9 dimineața și am plecat direct acasă, dar când am ajuns singurul lucru pe care am putut să îl mai fac a fost să dorm... M-am trezit pe la 19:05, când de abia începuseră Știrile ProTv. Era prea frig ca să mai mă duc să votez și nu aș fi ieșit din casă nici cu cele 3 căciuli pe care le-am primit de la PSD (2) și de la PNL (1). Așa că am rămas în fața televizorului să văd rezulatele și comentariile "analiștilor politici" și am mai tras cu ochiu' și pe net unde am dat de asta: 

Toata lumea știe despre ce e vorba: celebra reclamă Wassup. Între timp am aflat că Teleormanul a avut prezența cea mai mare la vot și s-a făcut ora 9,iar alegerile s-au încheiat și posturile de televiziune puteau în sfârșit să arate rezultatele partiale:
CCSB-Antena 3
  • PSD-PC - 36,5%
  • PDL 30,6%
  • PNL 20,4 %
  • UDMR 6,7 %
INSOMAR-RTV
  • PSD-PC - 35,9%
  • PDL - 31,1%
  • PNL - 19,9 %
  • UDMR 6,7 %
(merci ovidiu pt centralizarea rezultatelor :p)
PSD-ul a câștigat, dar de menționat e că doar cu ajutorul voturilor de la sate. În mediul urban PDL a fost câștigător atăt la senatori căt și la deputați. Nu voi mai comenta rezultatele, o să las un alt Popescu să faca asta (C.T.). În schimb vă las cu un clip pe care l-au făcut americanii cu ocazia recentelor alegeri de la ei:

Și la noi lucrurile stau cam la fel: probleme multe cu găsirea unui job, sănătatea și ocazional cu intemperiile vremii, criza financiară se manifestă și pe la noi... Numai că la noi sfârșitul e altul... la întrebarea Wassup? raspunsul nostru este tot nothing... 
Mai menționez că acestea au fost primele alegeri la care puteai să te duci să votezi făra să votezi, adică fără să "dai" cu ștampila, votul fiind considerat unul de protest. Eu aș fi făcut chiar mai mult și aș fi pus o rubrică specială unde să pui ștampila în cazul în care nu vrei să votezi pe nimeni de pe acele liste. Așa cred că ar fi fost mult mai clar... Și aș fi fost curios să vad ce procent din cei prezenți la vot au făcut această alegere... Poate la următorul scrutin...
Până atunci... Suntem studenți la Poli și asta ne ocupă tot timpul... ;)

6 comentarii:

gorky86 spunea...

votul alb inseamna ca nu vrei sa votezi pe nimeni de pe liste si protestezi... si se numara aceste voturi... si nu au fost multe, pt ca cei care nu vor sa voteze au stat acasa :)... cheers

Paunica spunea...

Bravo ma, sa nu te duci la vot, las-o pe tanti Floarea sa decida pentru tine cine sa te conduca. Stai in casa, ca asa se schimba mizeria din tara. Stam in casa toti si ne scarmam in nas.

Pop spunea...

Păi asta spuneam și eu, că sunt o formă de protest, dar de care multă lume nu știa. Iar ideea mea ar fi fost să se facă o rubrică specială pentru acest vot de protest (un pătrățel în care să zică PROTEST sau NU-MI PLACE DE ĂȘTIA (you get the ideea) și în care să poți să îți pui ștampila).
Păunică, văd ca ești foarte supărat. Nu am fost la vot pentru că am muncit toata noaptea, după care am mers 2 ore cu mașina pe ceață, iar când am ajuns acasă numai de vot nu îmi ardea mie. Nu cunoșteam pe nici unul dintre candidații de la marile partide, și cu atât mai puțin pe cei de la micile partide. După cum am spus era și foarte frig... poate dacă mai dădeau și un fular și o pereche de mânuși... Așa că imi cer scuze că am stat să mă scârm...
Oricum, viitorul nu ți-l face nici Tăriceanu, Stolo sau Geoană... ți-l faci singur... ;)

Paunica spunea...

Pai sunt suparat, pentru ca majoritatea tinerilor au stat in casa, in loc sa iasa la vot. Daca tie ti-a placut cum au guvernat astia pan a acum inseamna ca ai trait intr-o balon. Este adevarat, viitorul ti-l faci singur, dar daca dupa colt sta un securist sa-ti dea cu bastonul in cap, nu cred ca o sa ajungi prea departe. Si stiu ca o sa par stupid, dar daca nu cunosteai pe nimeni, macar stiai cu cine sa NU votezi: alianta PSD cruce PC, aveai de unde alege in rest.

gorky86 spunea...

Pop, scrie si tu fara diacritice, ca de exemplu eu de la serviciu vad numai patratele... si probabil mai sunt si altii... tot articolul tau e plin cu patrate

Pop spunea...

=)) Dacă ţie încă ţi-e frică de securişti înseamnă că nu ai mai ieşit de mult din casă (de vreo 18 ani :)))
Şi în caz că nu ştiai, "alianţa PSD cruce PC" nu e cea care a "guvernat până acum" (nu mă înţelege greşit, nu îi iau apărarea, dar nu doar ei sunt vinovaţi pt "mizeria din ţară")